Este vorba de cel mai vechi operator al nostru, care de o vreme oferă și servicii de internet, televiziune, etc.
Prima aventură: acum aproximativ 1 an am sunat la ei pentru a mă interesa de niște servicii, în calitate de potențial client. Singurul telefon de contact pe-atunci (se pare că situația încă nu s-a schimbat) era numărul scurt 1930. Toate bune și frumoase, m-au lămurit cei de la relații cu clienții ce și cum. Vine factura de la mobil; cost suplimentar: 5€. Nu-mi ieșeau la socoteala, așa că sun la relații clienți (operatorul mobil). Încercând să lamurim costul suplimentar, mă întreabă domnișoara: “ați sunat cumva la numere scurte? pentru că acestea sunt taxate cu 40 cenți/min”.
Concluzia: cred că am dat peste singura companie din România care taxează cu 40 cenți/min. convorbirile telefonice cu potențialii clienți.

Episodul doi: am servit ca intermediar pentru niște rude, clienți vechi ai operatorului în discuție, cărora nu le-ar fi picat rău un abonament de internet mai ieftin și cu bandă mai mare. Acum două luni am sunat la relații clienți și am convenit că ei or să trimită noul abonament (pentru a fi semnat) prin curier împreună cu un modem wireless (gratuit, pentru ca se încheia abonament pe 2 ani); termenul: 10 zile. După vreo 25 zile, apare un bilețel pe ușă de la firma de curierat care nu găsise pe nimeni; sun în aceeași zi la ei și-mi spun că o să-l aducă a două zi. Peste încă 2 zile sun din nou; surpriză: au returnat pachetul expeditorului !? Sun din nou la relații cu clienții iar interlocutoarea mea îmi promite că vor retrimite pachetul în cel mai scurt timp posibil.
Astăzi, dupa încă 20 de zile, pachetul tot nu a venit. Sun din nou: “trebuie să vorbim cu colegii din departamentul X și de la firma de curierat; vă contactăm noi …”


2 comentarii on Aventuri cu un alt operator de telefonie

  1. Cristina spune:

    Va rugam mult sa ne sustineti in campania pentru Marina Denisa Botofan, o fetita de 2 ani, diagnosticata cu Leucemie Limfoblastica. Fetita are nevoie de tratament urgent in Italia si transplant.

    Mai multe detalii gasiti aici: http://www.marinadenisa.wordpress.com

  2. Ovidiu spune:

    Da, mai aveau un serviciu de asistenta IT.Te taxau cu 5 euro pe convorbire, indiferent de durata din cate stiam.Chiar daca stateai 10 secunde, iti lua 5 euro :) )..

Lasă un răspuns

*